Kalendar IKRAM PJ

10 November 2013

Perhimpunan Tahunan Ikram 2013

Perhimpunan Tahunan Ikram (PTI) telah diadakan buat julung-julung kalinya di Dewan Banquet UPM, Serdang pada hari Ahad, 10 November 2013. Rombongan daripada Ikram PJ adalah di antara lebih 1,200 ahli Ikram dari seluruh negara yang menghadiri perhimpunan tersebut.

Perhimpunan ini adalah buat kali pertama diadakan di dalam sejarah Ikram, yang menggabungkan perhimpunan untuk semua lapisan ahli dan juga Perhimpunan Ahli Teras Ikram pada sebelah petang. Presiden Ikram Dr Ahmad Parid Sheikh Ahmad menyampaikan ucapannya pada sebelah pagi, dan nyata ahli-ahli menerima baik bentuk baru perhimpunan. Menurut Kamarul Muluk bin Abdul Muluk, 28, seorang ahli Ikram Seremban, PTI merupakan inisiatif yang sangat baik yang mana semua peringkat ahli dapat mendengar secara terus ucapan dasar Presiden.

Selain daripada ucapan oleh kepimpinan Ikram Pusat, PTI juga membariskan agenda seperti perkembangan Ikram dan institusi-institusi di bawahnya, serta perbincangan sesama ahli berkenaan strategi dan perancangan Ikram secara umum.





Foto-foto ehsan: Dr Normah Abdullah, Dr Eshamsul Sulaiman.

No comments:

Post a Comment